Статут ЗДО №29

Download
Статут.pdf
Adobe Acrobat Document 1.2 MB

Ліцензія

СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ

ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

11.04.2018                                                м.Суми                                      №  235-ОД

 

Про видачу ліцензій на освітню

діяльність закладів освіти

 

Відповідно до статтей 6, 22, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 43 підпункту 6 пункту 3 розділу ХІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про освіту», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»:

1. Видати ліцензію на освітню діяльність закладам дошкільної освіти Сумської області відповідно до додатка 1.

2. Видати ліцензію на освітню діяльність закладам загальної середньої освіти Сумської області відповідно до додатка 2.

3. Видати ліцензію на освітню діяльність закладам дошкільної та загальної середньої освіти (навчально-виховним комплексам) Сумської області  відповідно до додатка 3.

4. Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації забезпечити розміщення інформації про прийняте рішення щодо видачі ліцензії на освітню діяльність закладам дошкільної і загальної середньої освіти на офіційних веб-сайтах органу ліцензування та Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Подопригору М.А.

 

 

Голова Сумської обласної

 

державної адміністрації                                                     М.О. Клочко

Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 26 «Ласкавушка»

Сумської міської ради

 

32779158

провулок лікаря Івана Дерев’янка, буд.3,

м.Суми, 40022

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 27 «Світанок»

м.Суми

21112393

вул. Баранівська, буд. 23,

м.Суми, 40010

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» Сумської міської ради

30321198

вул. Робітнича, буд. 56,

м.Суми, 40009

 

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 29 «Росинка»

м.Суми

21113286

проспект Шевченка,

 буд. 16,

м.Суми, 40011

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 30 «Чебурашка»

м.Суми

31651260

вул. Романа Атаманюка, буд. 13а,
м.Суми, 40020

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 31 «Ягідка»

м. Суми, Сумської області

31500006

вул. Білопільський шлях, буд. 25,

м.Суми, 40009

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  № 32 «Ластівка»

м. Суми

21116571

вул. Декабристів, буд. 76,

м.Суми, 40013

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  № 33 «Маринка»

м. Суми

23294464

вул. Котляревського,

буд. 2,

м.Суми, 40013

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 35 «Дюймовочка»  м. Суми

21110885

вул. Кооперативна, буд. 2,

с.Піщане, м. Суми,  40491

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 36 «Червоненька квіточка» Сумської міської ради

31787592

вул. Супруна, буд. 12,

м.Суми, 40004

 

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла -садок) № 38 «Яблунька» Сумської міської ради

40166273

вул. Серпнева, буд. 1,

м.Суми, 40007

дошкільна 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 39 «Теремок»

м.Суми

31547624

вул. Металургів, буд. 7/А,

м.Суми,  40004

дошкільна 


Структура  та органи управління

Засновником дошкільного закладу є Сумська міська рада , а уповноваженим ним органом - управління освіти і науки Сумської міської ради.


Кадровий склад педагогів ЗДО № 29 на 01.09.2021 року

ПІБ, посада

Освіта

Категорія, звання

Стаж роботи

  1.  

Чепуренко Г. В. , завідувач

повна вища

спеціаліст вищой категорії 

 

  1.  

Федорченко Н. Д.,  вихователь-методист

повна вища (дошк)

спеціаліст вищої категорії

22

  1.  

Назаренко Т. О. , вихователь

неповна вища

спеціаліст 11 розряду

15

  1.  

Полозюкова Л. І., вихователь

повна вища

(дошк)

спеціаліст вищої  категорії

28

  1.  

Кулакова Д. О., вихователь

повна вища 

спеціаліст 11 розряду

2

  1.  

Козлова Т. І.,  вихователь

неповна вища 

спеціаліст 11 розряду

25

  1.  

Кондратенко С. О., вихователь

неповна вища 

спеціаліст 11 розряду

7

  1.  

Максименко Є. С., вихователь

повна вища

спеціаліст 11 розряду

9

  1.  

Кривошеєва С. С., вихователь

повна вища 

спеціаліст ІІ категорії

18

  1.  

Скибо О. В., вихователь

повна вища

(дошк)

спеціаліст І категорії

21

  1.  

Зєнова М. В., вихователь

повна вища

не атестувалась

9

  1.  

Рибченко Ю.В., вихователь

повна вища

(дошк)

спеціальст ІІ категорії

7

  1.  

Стрижак Н. М., вихователь

повна вища

(дошк)

не атестувалась

3

  1.  

Великодна М. А.., музкерівник 

повна вища

спеціаліст І категорії 

8

  1.  

Діденко Я. В., музкерівник

неповна вища 

не атестувалась

1

  1.  

Зайцева О. В., інструктор з фізкультури

повна вища

спеціаліст вищої категорії

28

  1.  

Забара М. В., вчитель-логопед

повна вища

спеціаліст І категорії

15

  1.  

Волинська Л.О., вчитель-логопед

повна вища

спеціаліст вищої категорії

33

  1.  

Семерня І. М., практичний психолог

повна вища  

спеціаліст І категорії

12

 

       

Освітні програми

           

       Зміст освітнього процесу в  закладі  дошкільної освіти в 2020-2021 навчальному році визначається Програмою  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», автори – Білан О.І. та ін. (рекомендовано Лист МОН України  від 23.05.2017 р. № 1/11-4988)– в групі раннього віку та група компенсуючого типу; Пргорамою розвитку дітей  молодшого, середнього та старшого дошкільного віку "Впевнений старт" 

             Додаткові освітні програми:

    1. Програма Стахової Л.Л. та Кравцової І.В. «Корекційно-розвивальна робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення».

  2. Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати», авт. – Лохвицька Л.В., (лист ІМЗО від 04.12.2018 №2.1/12-Г-1049).

       3. Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина», за наук.ред. Рейпольської  О.Д., (лист ІМЗО від 25.03.2016 №2.1/12-Г-85)

Територія обслуговування

   Згідно ст. 11 Закону України “Про дошкільну освіту” заклад дошкільної освіти задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти.

 Заклад дошкільної освіти задовольняє потреби громадян Сумської міської територіальної громади незалежно від місця проживання.


         З метою забезпечення здобуття дошкільної освіти усіма дітьми дошкільного віку, які проживають на території Сумської міської територіальної громади, відповідно до Порядку ведення обліку дітей дошкільного віку, шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року № 684 (зі змінами), на виконвання рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 19.02.2021 № 104 "Про ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у Сумській міській територіальній громаді, наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 11.03.2021 № 52 "Про ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у Сумській міській територіальній громаді" було проведено облік здобувачів освіти, які відвідують заклад дошкільної освіти.

         Станом на 01.09.2021 року дошкільною освітою охоплено 171 дитина: віком від 1 до 2 років - 5 дітей, від 2 до 3 років - 30 дітей, від 3 до 4 - 40 дітей, від 4 до 5 років - 49 дітей, від 5 до 6 (7 років) - 47 дітей.


Мова освітнього процесу в закладі - українська


Наявність вакантних посад

На 01.09.2021 року вакантних місць немає



Результати моніторингу якості освіти

Результати моніторингу можна переглянути у розділі "Методична робота"- Моніторинг якості освіти.

Річний звіт про діяльність закладу

Download
звіт 2021.pdf
Adobe Acrobat Document 594.3 KB
Download
протокол звіту керівника.pdf
Adobe Acrobat Document 221.9 KB

Download
ЗВІТ КЕРІВНИКА ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ Р
Adobe Acrobat Document 9.3 MB
Download
Протокол звіту керівника за 2019-2020 на
Adobe Acrobat Document 297.4 KB

Download
Звіт керівника 2018-2019.pdf
Adobe Acrobat Document 440.0 KB

Download
Звіт керівника 2017-2018.pdf
Adobe Acrobat Document 890.7 KB

Download
звіт керіника 2016-2017.pdf
Adobe Acrobat Document 121.4 KB

ПРАВИЛА ТА УМОВИ ПРИЙОМУ ДІТЕЙ

ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

 Прийом  дітей до дошкільного закладу відбувається згідно положень Закону України Про освіту, Положення про дошкільний навічальний заклад, затвердженого Постановою  Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305.

На виконання листа управління освіти і науки Сумської облдержадміністрації  від 25.09.2013  № 03-07/6496   «Про забезпечення контролю за електронним записом у дошкільні навчальні заклади», листа управління освіти і науки Сумської міської ради від 02.10.2013 № 01-18/1307 «Про забезпечення контролю за електронним записом у дошкільні навчальні заклади», з метою забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти, спрощення процедури та вільного доступу до інформації про облік дітей до вступу у дошкільний навчальний заклад, мінімізації людського впливу на порядок прийняття дітей до дошкільного закладу прийом дітей до ДНЗ здійснюється відповідно до  електронної черги в дошкільний навчальний заклад, сформованої на сайті  http://reg.isuo.org.  

 

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305 (із змінами):

1. Прийом дітей до навчального закладу здійснюється  керівником протягом календарного  року на підставі заяви батьків або осіб,  які їх замінюють,  медичної довідки про стан   здоров'я дитини з висновком  лікаря, що дитина  може відвідувати дошкільний навчальний заклад,  довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Для  прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) компенсуючого типу, а також для прийому дітей з порушеннями слуху, зору,   мови, опорно-рухового  апарату, інтелекту,  затримкою психічного   розвитку в  інклюзивні  групи  додатково  подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру, направлення місцевого органу управління освітою та індивідуальна  програма  реабілітації  для дітей  з  інвалідністю.

 

2. Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу, керівник   зобов'язаний   ознайомити   батьків  або  осіб,  що  їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

 

3. Групи  у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими  (одновіковими,  різновіковими),  сімейними   (родинними) ознаками.

4. Переведення  дітей  з  однієї  вікової  групи  до  іншої, формування  новостворених груп 
здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (серпень).
5. За дитиною зберігається місце в  дошкільному  навчальному закладі державної та комунальної 
форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, реабілітації, на час відпустки батьків
або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
6. Дошкільний навчальний заклад здійснює соціально-педагогічний патронат сім'ї з метою 
забезпечення умов для здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку, які потребують корекції
фізичного та (або) розумового розвитку, але не відвідують дошкільних закладів, та надання
консультаційної допомоги сім'ї.

Медичну документацію, яку необхідно подавати для відвідування дошкільного закладу оформляють у дільничного лікаря-педіатра, згідно з пунктом 2.3 Примірного положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного закладу, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 29.11.2002 року № 434, медична документація (за формою № 026/о) містить:

· результати  обов'язкового медичного профілактичного огляду, диспансеризації та оздоровлення з висновками спеціалістів;

·      дані про профілактичні щеплення;

·      дані лабораторних досліджень;

· рекомендації щодо режиму на період адаптації дитини у дошкільному навчальному закладі, груп по фізичному вихованню, для диспансерних хворих - по спостереженню та оздоровленню.

        Медична документація видається на підставі даних медичного огляду дитини. Якщо медичні протипоказання для перебування дитини у дошкільному закладі відсутні, а профілактичні щеплення виконані відповідно до календаря щеплень, дитина отримує дозвіл на відвідування дошкільного закладу. Довідка про епідеміологічне оточення видається не раніше ніж за три дні перед безпосереднім відвідуванням дитиною дошкільного закладу у тому разі, якщо вона не перебувала у контакті з хворими на інфекційні  хвороби або бактеріоносіями й у неї відсутні симптоми педикульозу та корости.

 

Відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту":

п. 5. Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі у розмірі, що становить не менше 60 відсотків (у міській місцевості) та не менше 40 відсотків (у сільській місцевості) від вартості харчування на день.

 

 

У дошкільних закладах міста Суми, відповідно до рішення сесії Сумської міської ради  від 13.01.2016  № 227-МР «Про встановлення вартості харчування дітей та учнів у навчальних закладах м. Суми» встановлено розмір плати батьків за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, центрах розвитку дитини та дошкільних відділеннях НВК у розмірі 60 відсотків від встановленої вартості харчування на день.  


Доступність до закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами

Download
Умови-доступності.pdf
Adobe Acrobat Document 270.1 KB

Згідно зі статтею 53 Конституції України держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти в державних і комунальних закладах.


Правила поведінки здобувачів освіти

Download
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ЗДО (1).pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

ЗДО "РОСИНКА"

 

1.

Формувати стійкі переконання в учасників освітнього процесу щодо неприпустимості боулінгу в дошкільному закладі

Постійно

Педагогічний колектив, практичний психолог.

2.

Організувати перевірку території закладу, приміщень, які можуть бути небезпечними для вчинення боулінгу.

Упродовж року

Адміністрація

3.

Створення морально безпечного освітнього простору для дітей, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії.

Упродовж року

Вихователі

4.

Проводити тренінги, тематичні зустрічі, заняття, круглі столи, бесіди, консультації, спільні перегляди та обговорення тематичних відео сюжетів всіма учасниками освітнього процесу

Постійно

Практичний психолог, вихователі.

5.

Своєчасно виявляти, протидіяти та попереджати прояви булінгу

Постійно

Педагогічний колектив, практичний психолог

6.

Проведення заходів в ЗДО в рамках Всеукраїнського тижня  «Стоп боулінгу»

Грудень 2021

Практичний психолог

7.

В рамках тижня сім’ї консультація для батьків «Булінг від А до Я»

Жовтень 2021

Практичний психолог

8.

Тренінг для батьків «Стоп насильству у сім’ї»

Грудень  2021

Практичний психолог

 
 

9.

Тренінг для батьків «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

Січень  2022

Практичний психолог

10.

Консультація для батьків  «Вплив покарання на психіку дитини»

Лютий 2022

Практичний психолог

 

11.

Довести до відома учасників освітнього процесу, батьківської громади телефони довіри:

-         Дитяча лінія (116 111 або 0800 500 225)

-         Гаряча телефонна лінія щодо булінгу (116 000)

-         Гаряча лінія з питань запобігання насильству (116 123 або 0 800 501 720)

-         Центр надання безоплатної правової  допомоги (0 800 213 103)

-         Національна поліція України (102)

 

Вихователь-методист

12.

Проводити регулярний моніторинг безпечності та комфортності закладу освіти та освітнього середовища шляхом опитування, анкетування та вжиття відповідних заходів реагування.

Постійно

Практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

     

СУМСЬКА    МІСЬКА     РАДА

УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ І НАУКИ

 

НАКАЗ

23.01.2019                                                                                                                                                      № 40

Про    недопущення    випадків   булінгу,

порушення педагогічними працівниками

норм професійної етики

З метою недопущення порушення педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, забезпечення емоційного комфорту учасників освітнього процесу, захисту здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, відповідно до пункту 2                 статті 54 Закону України «Про освіту», пункту 1 статті 24 Закону України «Про загальну середню освіту», пункту 2 статті 28 та статті 29 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

НАКАЗУЮ:

1.Керівникам закладів освіти м. Суми:

1.1.Вжити заходів щодо недопущення порушення правил педагогічної етики з учасниками освітнього процесу та здійснення у ставленні до здобувачів освіти будь-яких форм фізичного та морального насильства (булінг) працівниками закладу освіти.

1.2. Попередити педагогічних працівників про персональну відповідальність за недотриманням педагогічної етики та здійснення у будь-яких формах фізичного та морального насильства (булінг).

1.3. Провести із залученням психологічної служби засідання педагогічних рад, семінари, круглі столи, конференції, тренінги тощо, на яких розглянути питання етичних норм діяльності педагогічних працівників.

1.4. Заслуховувати питання щодо дотримання педагогічними працівниками правил і норм педагогічної етики періодично на засіданнях педагогічної ради, нарадах при керівнику закладу.

1.5. Унести до планів внутрішньошкільного контролю перевірку дотримання норм та правил педагогічної етики під час освітнього процесу.

1.6. Забезпечити у разі необхідності своєчасне інформування управління освіти і науки Сумської міської ради та органів національної поліції про випадки жорстокого поводження з дітьми, насильства над ними або

погрози щодо їх вчинення.

1.7. Довести зміст цього наказу до відома всіх педагогічних працівників закладів освіти під підпис, до 30.01.2019 року.

  1. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління освіти і науки

Сумської міської ради                                                                                                           А.М. Данильченко

 

           

 

ПРО БУЛІНГ

          Однією з найбільш актуальних проблем насьогодні є цькування (булінг) серед дітей. Прийняття 18 грудня  2018 року Верховною Радою України Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (законопроект № 8584) несе за собою ряд змін у вирішенні вищеназваної проблеми. Так, нарешті законодавчо визначено поняття булінг, внесено зміни до Кодексу про адміністративні правопорушення України та ряду Законів України. Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві. У тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

– систематичність (повторюваність) діяння;

– наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);

– дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Адміністративна відповідальність за булінг

Відтепер такі дії вважаються правопорушенням і тягнуть за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (наразі це – 850-1700 грн.) або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 1700-3400 грн. або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Слід зазначити, що за правопорушення дітей до 16 років несуть відповідальність їхні батьки. За свої дії громадяни від 16 років несуть відповідальність особисто. Також передбачено і відповідальність за приховування випадків булінгу, а це 850-1700 грн. або виправні роботи до 1 місяця з відрахуванням 20% заробітку.

Права та обов’язки здобувачів освіти

У закладах освіти мають захищати дітей під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, булінгу (цькування), приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам.

На отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг матимуть право:

– особи, які постраждала від булінгу (цькування),

– особи, які стали свідком боулінгу,

– особи, які вчинили булінг (цькування).

При цьому здобувачі освіти зокрема зобов’язані:

– поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

– відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

– повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно них, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

Права та обов’язки освітян

Педагогічним працівникам та керівникам закладів освіти слід уважно ставитись до всіх випадків булінгу, повідомляти про них, уважно розглядати заяви, забезпечувати вжиття заходів щодо протидії булінгу, розробляти плани, публікувати їх на сайтах і вчасно інформувати органи Національної поліції та службу у справах дітейпро випадки булінгу. В іншому випадку передбачена адміністративна відповідальність за приховування таких ситуацій.

Керівник закладу освіти має забезпечувати створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), він також:

– розглядатиме заяви про випадки булінгу (цькування): здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування;

– скликатиме засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживатиме відповідних заходів реагування;

– забезпечуватиме виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).

Права та обов’язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу також розширились. Відтепер вони також мають право на захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю і зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

В Україні діє національна дитяча гаряча лінія (з 12.00 до 16.00)

116 111 або 0-800-500-225.