Вчитель - логопед:

Волинська Лариса Олексіївна

Освіта: вища, закінчила СДПУ ім.  А. С. Макаренка, здобула кваліфікацію вчитель загальноосвітньої спеціальної ( корекційної) школи. Логопед. , 2007 р. 

Педагогічний стаж - 33 роки

Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст Вищої категорії "

Методична проблема: "Використання ТРВЗ у корекційно-розвивальному процесі"

Хобі: в`язання, заняття спортом


Вчитель - логопед:

Забара Марина Валентинівна

Освіта: вища, закінчила СДПУ ім. А. С. Макаренка, здобула кваліфікацію олігофренопедагога, вчителя дітей з вадами розумового розвитку. Логопеда, вчителя дітей з порушенням мовлення., 2016 р. 

Педагогічний стаж - 15 років

Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст ІІ категорії"

Хобі: орігами

 

ПОРАДИ ЛОГОПЕДА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 

 

 

Шановні батьки!

 

Дозвольте нагадати Вам, що від співпраці логопеда і родини залежить загальний успіх корекційного навчання.

 
   

Для того, щоб логопедичні заняття в домашніх умовах у період карантину проходили якомога ефективніше для дитини, Вам слід дотримуватися певних правил:

 

 

 

1.  Розмовляйте з дитиною чітко, повернувшись до неї обличчям.

 

2.   Необхідно постійно під час спілкування з дитиною контролювати і закріплювати набуті в процесі логопедичної роботи вміння і навички. В іншому випадку вони можуть втрачатися, що відчутно гальмує корекційний процес.

 

3.  Виховуйте у дитини самоконтроль, привчайте стежити її за своїм мовленням і самостійно виправляти допущені помилки.

 

4.  Відведіть спеціальне місце занять, де дитину нічого не буде відволікати.

 

5.  Не змушуйте дитину займатися, якщо вона погано себе почуває.

 

6.  Завдання, підібрані логопедом, виконуйте послідовно і систематично.

 

7.  Наберіться терпіння і не кидайте розпочату справу, навіть якщо результат не буде видно відразу.

 

8.  Не вживайте слово «неправильно», підтримуйте, хваліть навіть за незначні успіхи.

 

Для досягнення результату необхідно займатися з дитиною регулярно та систематично! Заняття повинні бути цікавими, не примусовими, не слід перетворювати їх на додаткові навчальні години. Тільки за умови активної та свідомої допомоги батьків своїй дитині ефективність логопедичного впливу буде успішною.

 


       Використання ТРВЗ у корекційно-розвивальному процесі

Download
ТРВЗ.docx
Microsoft Word Document 680.6 KB
Download
ДЕРЕВО ЗНАНЬ.doc
Microsoft Word Document 8.6 MB

 

«Заповіді»

творчої особистості:

 

   будь хазяїном своєї долі;

   досягни успіху в тому, що ти любиш;

   зроби свій конструктивний внесок у спільну справу;

   будуй свої відносини з людьми на довірі;

   розвивай свої творчі здібності;

   культивуй у собі сміливість;

   піклуйся про своє здоров’я;

   не втрачай віри в себе;

   намагайся мислити позитивно;

   поєднуй матеріальне благополуччя із духовним задоволенням. 

 

Кожна дитина потребує

до себе особистісного підходу, диктує свій темп розвитку.

Тому розумні та люблячі дорослі весь час у пошуку.

Шукайте – і знайдете! 



 Для Вас, батьки!!!

Download
ЧОМУ МОВЧИТЬ МАЛЮК.doc
Microsoft Word Document 43.0 KB
Download
ВИ ЗАПИТУЄТЕ - ЛОГОПЕД ВІДПОВІДАЄ.doc
Microsoft Word Document 33.0 KB
Download
Для Вас, батьки.doc
Microsoft Word Document 26.5 KB
Download
Мовлення дорослих - взірець для наслідув
Microsoft Word Document 31.0 KB
Download
Передумови виникнення заїкування у дітей
Microsoft Word Document 35.0 KB
Download
Роль сім`ї та дитячого садка у попередже
Microsoft Word Document 37.5 KB
Download
Логопед радить.doc
Microsoft Word Document 472.0 KB
Download
Розвиваємо пальчики.doc
Microsoft Word Document 656.0 KB
Download
ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА.doc
Microsoft Word Document 93.5 KB
Download
Правильне мовлення - запорука успішного
Microsoft Word Document 119.5 KB

Для Вас, вихователі!!!

Download
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з
Microsoft Word Document 59.0 KB
Download
Затримка мовленнєвого розвитку.doc
Microsoft Word Document 34.5 KB