Напрямки роботи з молодими спеціалістами:
1. Надання молодому фахівцю кваліфікованої, ефективної та своєчасної допомоги в:
-
організації навчально-виховного процесу та підвищення фахового рівня відповідно до державного стандарту;
-
розробці навчально-програмної документації (навчальних планів, програм тощо);
-
доборі матеріалів з питань удосконалення форм і методів навчання та виховання;
-
у впровадженні новітніх педагогічних та інформаційних технологій;
2. Забезпечення накопичення й систематизації молодим спеціалістом навчальної та методичної літератури, інструктивних, нормативних та
інших матеріалів та документів;
3. Забезпечення дотримання молодим спеціалістом вимог Закону України «Про мови» (опанування державної мови, виконання орфографічних,
пунктуаційних та стилістичних норм під час оформлення документації;
4. Створення творчих динамічних груп «наставник – молодий спеціаліст»;
5. Проведення співбесід.
Опитувальник для вихователя-початківця
1. Чи задоволені Ви своєю роботою? Чому?
_________________________________________
_______________________________________________________________________________
2. Що Ви найбільше цінуєте у своїй професії? _______________________________________
_______________________________________________________________________________
3. З якими труднощами стикаєтесь у своїй роботі:
· при
проведенні занять, окремих режимних моментів — _____________________
_____________________________________________________________________
· у
стосунках з вихованцями, їхніми батьками, колегами по роботі — ___________
_____________________________________________________________________
· в
організації самостійної діяльності дітей — _______________________________
_____________________________________________________________________
4. Якої допомоги потребуєте найбільше? __________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
5. Що Ви думаєте про освітні програми для дошкільників?
___________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
6. Завдання якого розділу програми, на Вашу думку, найважче реалізувати у роботі з дітьми та у якій формі Ви хотіли б отримати
методичну допомогу з цього розділу (семінар, семінар-практикум, консультація тощо)? __________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
7. Кого Ви хотіли би бачити своїм наставником? Чому саме цю людину? ________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Як Ви оцінюєте свої стосунки з членами педагогічного колективу? ___________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
9. Які завдання ставите перед собою на найближчий час? ____________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________