Напрямки роботи з молодими спеціалістами:

1. Надання молодому фахівцю кваліфікованої, ефективної та своєчасної допомоги в:

  • організації навчально-виховного процесу та підвищення фахового рівня відповідно до державного стандарту;
  • розробці навчально-програмної документації (навчальних планів, програм тощо);
  • доборі матеріалів з питань удосконалення форм і методів навчання та виховання;
  • у впровадженні новітніх педагогічних та інформаційних технологій;

2.     Забезпечення накопичення й систематизації молодим спеціалістом навчальної та методичної літератури,  інструктивних, нормативних та інших матеріалів та документів;

3.     Забезпечення дотримання молодим спеціалістом вимог Закону України «Про мови» (опанування державної мови, виконання орфографічних, пунктуаційних та стилістичних норм під час оформлення документації;

4.     Створення творчих динамічних груп  «наставник – молодий спеціаліст»;

5.     Проведення співбесід.

Опитувальник для вихователя-початківця
1. Чи задоволені Ви своєю роботою? Чому? _________________________________________
_______________________________________________________________________________
2. Що Ви найбільше цінуєте у своїй професії? _______________________________________
_______________________________________________________________________________
3. З якими труднощами стикаєтесь у своїй роботі:
·         при проведенні занять, окремих режимних моментів — _____________________
_____________________________________________________________________
·         у стосунках з вихованцями, їхніми батьками, колегами по роботі — ___________
_____________________________________________________________________
·         в організації самостійної діяльності дітей — _______________________________
_____________________________________________________________________
4. Якої допомоги потребуєте найбільше? __________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
5. Що Ви думаєте про освітні програми для дошкільників? ___________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
6. Завдання якого розділу програми, на Вашу думку, найважче реалізувати у роботі з дітьми та у якій формі Ви хотіли б отримати методичну допомогу з цього розділу (семінар, семінар-практикум, консультація тощо)? __________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
7. Кого Ви хотіли би бачити своїм наставником? Чому саме цю людину? ________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Як Ви оцінюєте свої стосунки з членами педагогічного колективу? ___________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
9. Які завдання ставите перед собою на найближчий час? ____________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________