Робота із зверненнями громадян Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №29 “Росинка”
40011, м.Суми, просп. Тараса Шевченко, 16
телефон: (0542) 25-02-10
E-mail: dnz29rosunka@ukr.net
Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до нашого закладу із скаргами, заявами та пропозиціями (зауваженнями) в письмовій або усній формі.
УВАГА! Письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.
ЧАСИ ПРИЙОМУ:
Завідувач
понеділок – 9.00 - 11.00
середа - 16 - 17.00
Вихователь-методист
вівторок – 8.00 – 11.00
четвер – 14.00 – 17.30
Бухгалтер
вівторок – 8.00 – 13.00
п’ятниця – 14.00 – 16.30
Завідувачу ДНЗ №29 "Росинка"
Чепуренко Г.В.
Прізвище, ім’я, по батькові
Повна адреса проживання
контактний телефон
Заява / скарга / пропозиція
1. Викласти суть порушеного питання.
2.Якшо заява стосується порушення прав конкретною особою, вказати ії дані (ПІП, посада)
До звернення /при необхідності /можуть бути долучені додаткові матеріали та копії документів, необхідних для розгляду та прийняття рішення.
Дата Підпис
Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу,
чи надсилається поштою на електронну адресу: dnz29rosunka@ukr.net
Стаття 8. Звернення,
які не підлягають розгляду та вирішенню
Письмове звернення без
зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються
повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено
статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Рішення про припинення
розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Стаття 22.
Особистий прийом громадян
Керівники та інші
посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом
громадян.
Прийом проводиться
регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.
Порядок прийому
громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян визначається їх
керівниками.
Усі звернення громадян
на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове
звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ
Вимоги до електронного звернення ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»:
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
Довідка
про організацію роботи зі звернення громадян у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 29 «Росинка»
Робота із звернення громадян у Сумському ЗДО № 29 «Росинка» проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України,
Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 та іншими нормативними документами.
Згідно наказу від 01.01.2024 № 6/а/аг затверджений «Графік особистого прийому громадян». Адміністрація закладу систематично проводить прийом громадян згідно графіку.
У закладі своєчасно і якісно здійснюється розгляд звернень громадян. З працівниками закладу освіти, які мають відношення до прийому громадян, проведено роботу щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню звернень громадян згідно вимог чинного законодавства.
Звернення громадян здійснювались в усній формі, зареєстровані у «Книзі звернень громадян», яка оформлена відповідно до вимог Примірної інструкції з діловодства. Письмових та електронних звернень не надходило.
Порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян в закладі не зафіксовано.
За період з 01.01.2024 по 20.11.2024 року до закладу надійшло 19 звернень громадян.
В основному це роз’яснювальна робота. Актуальними були такі питання: влаштування дітей до дошкільного закладу, реєстрації до електронної черги закладу, працевлаштування, про режим роботи ЗДО, про організацію харчування пільговим категоріям. Всі питання вирішені позитивно.
Питання по зверненню громадян розглядаються на нарадах при завідувачу та за потребою розробляється стратегія їх вирішення .
Для забезпечення якісної роботи у напрямі звернення громадян у куточках для батьків та на офіційному сайті ЗДО розміщено інформацію про режим роботи закладу, створено розділ «Звернення громадян», в якому є зразок оформлення заяви, роз’яснення щодо прийому та розгляду звернень громадян, номери телефонів, за якими можна звернутися для отримання консультації, графік особистого прийому громадян, нормативно-законодавчі акти України з питань дошкільної освіти.
Завідувач Галина ЧЕПУРЕНКО